برندگان اسکار جوایز خود را کجا نگهداری می کنند (۱۰ عکس)

 

 

 

 

Cube-Gooding, Jr  شش سال جایزه ی خود را در انبار شرابش نگهداری کرد. البته او الان جایزه ی خود را در دفترش نگهداری می کند. او در سال 1996 به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل در فیلم " Jerry Maguire " برنده اسکار شد. 

 


 

  Hilary Swank جایزه اش را ر اتاق خوابش روی قفسه ای بزرگ نزدیک کتاب هایش نگهداری می کند. او برنده ی دو اسکار است، سال 1999 به خاطر بازی در فیلم  "Boys Do not Cry" و سال 2004 به خاطر فیلم "Million Dollar Baby". 

 

 

 
Jamie Fox جایزه اش را درر دفترش نگهداری می کند چون اعتقاد دارد خانه اش شلوغ است. او ر سال 2004 به خاطر بازی در نقش چارلز ری در فیلم " Ray " صاحب اسکار شد. 

 


 

 Tom Hanks او اسکار خود را در قففسه ی  جوایز خانوادگی اش نزدیک جوایز فوتبال نگهداری می کنند. تم هنکس دو بار برنده ی بهترین بازیگر مرد شده است. اولی ددر سال 1993 به خاطر بازی در فیلم "Philadelphia" و دومی در ساال 1994 در فیلم "Forrest Gump".
 

 

 

 Jodie Foster او قبلا جوایز خود را در حمام نگهداری می کرد اما از وقتی که ته جایزه ها شروع به زنگ زدن کرد آن ها را به جای امنی جابجا کرد.  او  دو بار برنده ی بهترین بازیگر زن به خاطر فیلم های "the accused" در سال 1988 و "Silence of the Lambs" در سال 1991 شد.
 

 

 

Cate Blanchett معمولا جایزه ی خود را در دففترش نگه می دارد و به ندرت به آنهاا نگاه میکند. او در سال 2004 برنده  بهترین بازیگر زن در فیلم "Aviator" شد.
 

 

 

Jennifer Hudson تا سال گذشته آن را در خانه ی خالی اش نگهداری می کرد و جای خاصی برای آن در نظر نگرفته بود. اما بالاخره  آن را روی پایه ی درخشان قرار داد و به بینندگان اجازه می داد که از آن عکس بیندازند ولی اجازه  نمیداد کسی به آن دست بزند. او به عنوان بهترین بلزیگر نقش مکمل زن در فیلم “Dreamgirls”  شد.
 

 

 

Melissa Etheridge  آن را دراتاق خوابش در طاقچه ی بالای بخاری نگهداری می کند و بعد از بیدار شدن از خواب به نگاه می کند. او در سال 2006 به خاطر موسیقی I Need to Wake Up” "به عنوان  بهترین موسیقی متن از فیلم “An Incinvenient Truth”  ببرنده ی اسکار شد.
 

 

 

Susan Sarandon  او جایزه ی خود را در حمام میهمان نگهداری می کند. ساراندون در سال 1995 به عنوان بهترین بازیگر زن به خاطر بازی در فیلم  “Dead Man Walking”  برنده ی اسکار شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
بهروز شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ق.ظ

خیلی جالب بود. مخصوصا اون که اسکارشو تو حموم نگهداری می کرد. آخه آدم عاقل کی اسکارشو تو حموم میذاره. احتمالا بیشتر وقتشو در حال حموم کردنه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد